Особливості викладання освітньої компоненти «Концептуальні засади інформаційного пошуку» для підготовки магістрів
DOI:
https://doi.org/10.31866/2616-7654.11.2023.282674Ключові слова:
викладання, «Концептуальні засади інформаційного пошуку», магістри, освітня компонента, Приватний вищий навчальний заклад «Київський університет культури»Анотація
Метою статті є висвітлення практики викладання освітньої компоненти «Концептуальні засади інформаційного пошуку» для магістрів за спеціальністю 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» у Приватному вищому навчальному закладі «Київський університет культури».
Методи дослідження. Було застосовано науковий аналіз, синтез, узагальнення – для виокремлення змісту методики викладання та узагальнення інформації про вміст освітньої компоненти «Концептуальні засади інформаційного пошуку»; структурний – для визначення її структури; класифікації – для типологізації основних організаційних форм освітнього процесу. Логічний та системний підходи дозволили виявити особливості викладання освітньої компоненти, простежити взаємозв’язок теорії і практики.
Наукова новизна дослідження полягає у висвітленні особливостей викладання освітньої компоненти «Концептуальні засади інформаційного пошуку» для магістрів за спеціальністю 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» у Приватному вищому навчальному закладі «Київський університет культури», які раніше не розглядалися, та його практичного досвіду.
Основні висновки. Освітня компонента «Концептуальні засади інформаційного пошуку» є необхідною для майбутніх фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Використання при її викладанні таких інноваційних методів, як побудова інтелект-карт і фасетів, розробка словникових статей для інформаційно-пошукового тезауруса із прикріпленням до кожного здобувача освіти персональної теми, пов’язаної з майбутньою магістерською роботою, формує у них уяву про предмет дослідження, а робота із сайтами бібліотек та архівів дає змогу накопичити інформаційні ресурси для написання роботи. Перспективи подальших досліджень полягають у тому, що обговорення структури, змістовного наповнення та особливостей викладання освітніх компонент має відбуватися на постійній основі, щоб покращити підготовку фахівців інформаційної сфери і сприяти подальшому розвитку спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа».
Посилання
Homolska, V. V. (2018). Transformatsiia kontseptsii marketynhu v suchasnomu sotsialno-eko¬nomichnomu prostori [Transformation of marketing concept in the modern social and economic space]. Eastern Europe: economy, business and management, 4 (15), 11–15 [in Ukrainian].
Kasian, V. (2021). Marketynh nekomertsiinykh subiektiv: implementatsiia do zmistu pidho¬tovky za spetsialnistiu 029 "Informatsiina, bibliotechna ta arkhivna sprava" [Marketing of Non-commercial Subjects: Implementation to the Contentof Training in Special¬ty 029 "Information, Library and Archive"]. Bibliotechnyi visnyk, 2, 80–90. https://doi.org/10.15407/bv2021.02.080 [in Ukrainian].
Litovchenko, I. L. (2011). Genezis i evolyutsiya informatsionnoi kontseptsii marketinga [Genesis and evolution of the information concept of marketing] [Monograph]. Naukova dumka [in Russian].
Matviienko, M., & Tsyvin, M. (2019). «Informatsiini nauky» dlia "informatsiinoi spravy": vyiav¬lennia invariantiv i vzaiemozviazku ["Information science" for "information business": identifying invariants and interrelationships]. Bulletin of the Book Chamber, 3, 37–41 [in Ukrainian].
Naumova, O. E. (2013). Pidvyshchennia roli marketynhovykh informatsiinykh system pry zabez¬pechenni efektyvnoho upravlinnia marketynhom pidpryiemstva [Increase of the Market¬ing Information Systems Role at Providing of Effective Marketing Management of Enter¬prise]. Economic Herald of the Donbas, 2(32), 129–134 [in Ukrainian].
Novalska, T., & Bachynska, N. (2022). Internet-marketoloh za spetsialnistiu "Informatsiina, bib¬liotechna ta arkhivna sprava": funktsii ta kompetentnosti u konverhentnykh profesiinykh praktykakh [Internet Marketing Specialist in Programme Subject Area "Information, Library and Archival Studies": Functions and Competences in Convergent Professional Practices]. Ukrainian Journal on Library and Information Science, 9, 125–136. https://doi.org/10.31866/2616-7654.9.2022.259187 [in Ukrainian].
Novalska, T., & Kasian, V. (2021). Teoretyko-metodolohichni zasady pidhotovky internet-mar¬ketoloha za spetsialnistiu 029 "Informatsiina, bibliotechna ta arkhivna sprava" [The¬oretical and Methodological Fundamentals of Internet Marketing Training in Spe¬cialty 029 "Information, Library and Archival Affairs"]. Ukrainian Journal on Library and Information Science, 7, 71–82. https://doi.org/10.31866/2616-7654.7.2021.233297 [in Ukrainian].
Oklander, M. A., Lytovchenko, I. L., & Botushan, M. I. (2011). Marketynhovi komunikatsii pro¬myslovykh pidpryiemstv v umovakh informatsiinoi ekonomiky [Marketing communications of industrial enterprises in the conditions of the information economy] [Monograph]. Astroprint [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.